Анкета для вчителя
«Готовність
педагога щодо формування самоосвітньої компетентності учнів на базі
моніторингових досліджень»
1. Чи
володієте Ви технологією дослідницької діяльності (підкресліть)?
а) учнів;
а) учнів;
б) педагога.
2. Якщо
так, то назвіть напрямки дослідницької роботи з учнями або вчителя.
_____________________________________________________________________________
3. Чи
проводяться в школі моніторингові дослідження? Якщо так, то за якою проблемою?
_____________________________________________________________________________
4. На
якому етапі перебуває опрацювання та втілення проблеми (підкресліть)?
а) вивчення літератури; б) аналіз та осмислення проблеми;
а) вивчення літератури; б) аналіз та осмислення проблеми;
в) розробка програми дослідження; г)
впровадження програми моніторингу.
5. Назвіть
основні етапи складання програми моніторингового дослідження.
_____________________________________________________________________________
6. Назвіть
складові самоосвітньої компетентності учнів.
_____________________________________________________________________________
7. На
якому рівні самоосвітньої компетентності перебувають учні
(середні
показники або відсотки)? Підкресліть відповідь.
а) на
підготовчому (володіння умінням
одержувати первинну інформацію за вказівкою вчителя);
б) першому
(уміння вибирати відомі способи дій);
в) другому
(уміння здійснювати окремі самоосвітні
операції);
г) третьому
(володіння умінням творчо-пошукової
діяльності).
8. Встановіть
порядок розташування етапів моніторингу
(поставте
біля кожного етапу цифру).




9. Ваше
ставлення до технології дослідницької діяльності вчителя та учня (підкресліть).
а) Дослідницька
робота необхідна тільки для творчих учнів;
б) рівень
володіння вчителем уміннями педагогічного дослідження не впливає на якість
освіти;
в) мені необхідні
ці уміння тільки для підвищення категорії в період атестації;
г) я не маю
потреби оволодівати технологією дослідницької діяльності;
д) ваш варіант
відповіді: _________________________________________________________
Анкета для вчителя
«Рівень
педагогічної культури педагога»
1. Що таке особистісно
розвиваюче навчання? Поясніть.
__________________________________________________________________
2. Як Ви враховуєте
індивідуальні особливості учня під час підготовки до уроку?
__________________________________________________________________
3. Назвіть критерії
самоаналізу Вашої педагогічної діяльності.
__________________________________________________________________
4. Назвіть складові
поняття «якість навчальних досягнень учнів».
__________________________________________________________________
5. Поясніть вирази:
«Спиратися на суб'єктний досвід», «середовище для вибору». Наведіть приклади
реалізації цих напрямків у педагогічній діяльності.
__________________________________________________________________
6. Які форми і типи
уроків Ви знаєте?
__________________________________________________________________
7. Елементи яких
інноваційних технологій Ви:
а)
знаєте:
__________________________________________________________________
б)
використовуєте?
__________________________________________________________________

«Рівень
самоосвітньої компетентності учнів»
Прізвище, ім'я учня _____________________
Вік ____ Клас___ Школа _________________
Інструкція: навпроти кожного судження поставте
відповідну кількість балів:
5 — так, 3 — іноді, 1 —
ні.
- Мені
подобається вчитися.
- Я вмію
планувати свою діяльність.
- Я вмію
організовувати робоче місце.
- Я дотримуюсь
режиму праці та відпочинку.
- Я повністю
реалізую свої можливості у навчанні.
- Я вмію
самостійно працювати.
- Я вмію
працювати за алгоритмом.
- Я вмію
самостійно складати алгоритм.
- Я володію
навичками самоконтролю та самооцінки своєї роботи.
- Мені
подобається працювати в колективі (групі).
- Я вмію
працювати з:
а)
гербарієм; б) підручником; в) мікроскопом; г) додатковою літературою.
- Я вмію
працювати з комп'ютером.
- Я вмію
складати:
а)
план; б) рецензію; в) конспект; г) реферат;
д) творчі завдання (кросворди, казки, проекти,
вірші, тощо).
14.
Я вмію виконувати лабораторні та практичні роботи:
а)
самостійно; б) за допомогою
вчителя; в) за допомогою зошита.
- Я знаю правила
техніки безпеки на уроці.
- Я володію
уміннями складати план та проводити:
а)
спостереження за об'єктами, явищами; б) експеримент.
- Я вмію вести
бесіду (дискусію).
- Я завжди
уважний на уроці.
- Я володію
прийомами запам'ятовування інформації.
- Я володію
розумовими та інтелектуальними уміннями:
а)
порівнювати; б) класифікувати; в)
давати визначення поняттям;
г)
виділяти головне; д) відповідати на запитання; є) висувати гіпотези;
ж)
встановлювати причиново-наслідкові зв'язки; з) доводити;
и)
аналізувати; к) узагальнювати.
21. Я вмію виконувати різні види домашнього завдання:
а) вивчити параграф; б) підготувати
повідомлення або реферат;
в) скласти
кросворд; г) провести спостереження або
експеримент;
д) інші види роботи (назвати). .
22. Мені більше подобаєтеся виконувати завдання:
22. Мені більше подобаєтеся виконувати завдання:
а) усно; б) письмово; в) практичного характеру.
23. Причини моїх труднощів у навчанні:
а) особистість вчителя; б) у мене слабка сила волі; в) я
неуважний на уроках;
г) мене не цікавить цей предмет;
д) я не володію
умінням навчатися;
є) я не відчуваю утруднень при вивченні
предмета.
Примітка: анкета орієнтована на предмет
«біологія».
Шкала рівнів
самоосвітньої компетентності (К
— середній бал учня)
- перший
рівень — 2,5 < К < 3,5
- другий
рівень — 3,5 < К < 4
- третій рівень — 4
< К < 5
Комментариев нет:
Отправить комментарий