понедельник, 16 декабря 2013 г.

Анкети для вчителів


Анкета для вчителя
«Готовність педагога щодо формування самоосвітньої компетентності учнів на базі моніторингових досліджень»

1.    Чи володієте Ви технологією дослідницької діяльності (підкресліть)?
     а) учнів;                  
     б) педагога.
2.    Якщо так, то назвіть напрямки дослідницької роботи з учнями або вчителя.
     _____________________________________________________________________________
3.    Чи проводяться в школі моніторингові дослідження? Якщо так, то за якою проблемою?
     _____________________________________________________________________________
4.    На якому етапі перебуває опрацювання та втілення проблеми (підкресліть)?
     а) вивчення літератури;                         б) аналіз та осмислення проблеми;
     в) розробка програми дослідження;     г) впровадження програми моніторингу.
5.    Назвіть основні етапи складання програми моніторингового дослідження.
     _____________________________________________________________________________
6.    Назвіть складові самоосвітньої компетентності учнів.
     _____________________________________________________________________________
7.    На якому рівні самоосвітньої компетентності перебувають учні
     (середні показники або відсотки)? Підкресліть відповідь.
а) на підготовчому (володіння умінням одержувати первинну інформацію за вказівкою вчителя);
б) першому (уміння вибирати відомі способи дій);
в) другому (уміння здійснювати окремі самоосвітні операції);
г) третьому (володіння умінням творчо-пошукової діяльності).
8.  Встановіть порядок розташування етапів моніторингу
     (поставте біля кожного етапу цифру).
              управлінський етап;                       корекційно-аналітичний;
              діагностичний;                                оцінювально-результативний.
9.  Ваше ставлення до технології дослідницької діяльності вчителя та учня (підкресліть).
а) Дослідницька робота необхідна тільки для творчих учнів;
б) рівень володіння вчителем уміннями педагогічного дослідження не впливає на якість освіти;
в) мені необхідні ці уміння тільки для підвищення категорії в період атестації;
г) я не маю потреби оволодівати технологією дослідницької діяльності;
д) ваш варіант відповіді: _________________________________________________________

Анкета для вчителя

«Рівень педагогічної культури педагога»

1.  Що таке особистісно розвиваюче навчання? Поясніть.
    __________________________________________________________________

2.  Як Ви враховуєте індивідуальні особливості учня під час підготовки до уроку?
    __________________________________________________________________

3.  Назвіть критерії самоаналізу Вашої педагогічної діяльності.
    __________________________________________________________________

4.  Назвіть складові поняття «якість навчальних досягнень учнів».
    __________________________________________________________________

5.     Поясніть вирази: «Спиратися на суб'єктний досвід», «середовище для вибору». Наведіть приклади реалі­зації цих напрямків у педагогічній діяльності.
    __________________________________________________________________

6.  Які форми і типи уроків Ви знаєте?
    __________________________________________________________________

7.  Елементи яких інноваційних технологій Ви:
    а) знаєте:
    __________________________________________________________________

    б) використовуєте?
    __________________________________________________________________














Анкета
«Рівень  самоосвітньої  компетентності  учнів»

Прізвище, ім'я учня _____________________
Вік ____ Клас___ Школа _________________     

Інструкція: навпроти кожного судження поставте відповідну кількість балів:
                        5 — так, 3 — іноді, 1 — ні.

  1. Мені подобається вчитися.
  2. Я вмію планувати свою діяльність.
  3. Я вмію організовувати робоче місце.
  4. Я дотримуюсь режиму праці та відпочинку.
  5. Я повністю реалізую свої можливості у навчанні.
  6. Я вмію самостійно працювати.
  7. Я вмію працювати за алгоритмом.
  8. Я вмію самостійно складати алгоритм.
  9. Я володію навичками самоконтролю та самооцінки своєї роботи.
  10. Мені подобається працювати в колективі (групі).
  11. Я вмію працювати з:
      а) гербарієм;      б) підручником;       в) мікроскопом;     г) додатковою літературою.
  1. Я вмію працювати з комп'ютером.
  2. Я вмію складати:
      а) план;              б) рецензію;              в) конспект;           г) реферат;
 д) творчі завдання (кросворди, казки, проекти, вірші, тощо).
14.              Я вмію виконувати лабораторні та практичні роботи:
      а) самостійно;           б) за допомогою вчителя;        в) за допомогою зошита.
  1. Я знаю правила техніки безпеки на уроці.
  2. Я володію уміннями складати план та проводити:
      а) спостереження за об'єктами, явищами;                            б) експеримент.
  1. Я вмію вести бесіду (дискусію).
  2. Я завжди уважний на уроці.
  3. Я володію прийомами запам'ятовування інформації.
  4. Я володію розумовими та інтелектуальними уміннями:
      а) порівнювати;              б) класифікувати;                       в) давати визначення поняттям;
      г) виділяти головне;                  д) відповідати на запитання;    є) висувати гіпотези;
     ж) встановлювати причиново-наслідкові зв'язки;                       з) доводити;
      и) аналізувати;                к) узагальнювати.
    21. Я вмію виконувати різні види домашнього завдання:
      а) вивчити параграф;     б) підготувати повідомлення або реферат;
      в) скласти кросворд;      г) провести спостереження або експеримент;
     д) інші види роботи (назвати).                                .              
     
22. Мені більше подобаєтеся виконувати завдання:
     а) усно;                             б) письмово;                              в) практичного характеру.
    23. Причини моїх труднощів у навчанні:
     а) особистість вчителя; б) у мене слабка сила волі;     в) я неуважний на уроках;
     г) мене не цікавить цей предмет;                   д) я не володію умінням навчатися;
     є) я не відчуваю утруднень при вивченні предмета.
Примітка: анкета орієнтована на предмет «біологія».
  Шкала рівнів самоосвітньої компетентності   (К — середній бал учня)

  • перший рівень — 2,5 < К < 3,5
  • другий рівень —  3,5 < К < 4
  • третій рівень —      4 < К < 5

Комментариев нет:

Отправить комментарий